Publisert i Heilt vanlige daga

Star Wars bursdag!

Sitter å planlegger bursdagen til Remi. Blir en Star Wars bursdag av dimensjoner..Ska låne Kafeen i Ankerskogen Svømmehall etter stenging en lørdag, for der er det pølsekoker, isdisk jeg kan oppbevare isen. Ska også bake noen muffins i stedet for vanlig kake. Han snakker på at han ska invitere hele klassa…32 unger??? Vet nå ikke jeg…blir nok luka ut litt…tror kanskje han får invitere på fritiden..ikke lov med invitasjoner i skola hvis man ikke inviterer enten alle gutta, eller alle jentene eller alle! Greit det så ingen føler seg utluka. Men synes ikke han ska trenge å invitere 32 stk for at noen ikke ska føle seg støtt…så han får velge de 10 han leker mest med tenker jeg…Så kan vi heller kjøre rundt med invitasjoner i postkassa…
Har allerede kjøpt inn masse Star Wars effekter…blir så bra…Det blir blant annet Darth Wader’s hode i form av en Piñata… 😀 og godteriposer, glass, tallerkener, masker fra Clone Wars til alle, Star Wars mini flipperspill til å ha i godtposene…minimini lyssverd til å pynte muffins med.. Men det beste er vel at Kristin og eventuelt noen av hennes Star Wars venner skal komme å overraske Remi med draktene sine på..så en mini troop for deres del! De blir meget meget omtalt her og på facebook! Å håper så mange som mulig av de har mulighet til å komme… 😀

Her er litt bilder av det jeg har planlagt…


Fant disse muffinsene på nett..men noe sånt tenker jeg at jeg lager til han..

2 kommentarer om “Star Wars bursdag!

Legg igjen en kommentar

