Publisert i Heilt vanlige daga

Oss to(4)i Oslo (part one)

Har hatt en himmelsk helg i Oslo! Det heile starta me at Iselin sku dit på visummøte eller nåkka sånt sia ho ska move all the way to the US. Ho spurte om eg ville komme å spise/drikke/sovepåhotell (hotell som ble Finn sin leilighet) me ho fra fredag til lørdag sia ho sku hjem på lørdag kl 09.00… JA eg kommer!
Så sku eg jo på lørdag på Gardermoen me Remi sia han sku reise aleina så passa bra å dra tidlig på lørdag tilbake… væææl ble ikke helt sånn..
Kort fortalt, Iselin bytta fly, eg tok bare bussfortog og tog til gardermoen for å sende Remigullet mitt avgårde til mummo, for så å fyyyke tilbake til Oslo og Iselin der (for ja Iselin sku jo ikke reise før søndag kl 16.00 plutselig) Midt oppiall den her planlegginga på torsdag/fredag me oslotur så kom eg på at Thorgeir og Irene sku på Bruce konsert på lørdag så tenkte kanskje vi sku møtes iløpet av helga… Jada vi fiksa det! Møttes masse! Kose oss masse. Egog Iselin møtte dæm på Bare ute på fredag etter middagen våres på Yayas!!( HEAVENLY ) KOsa oss masse, drakk, skravla flirte (lenge sia eg har flirt såå mye..det e deilig å flire så du vår verk i kjevan) kl va vel rundt 2 da vi vandra til Max burger på Egertorget for gomle mat før vi sku stikke hjem…
PERFECT NIGHT!!!!!

Min Date på Yayas me en Chang! :D I <3 Thailand!
Min Date på Yayas me en Chang! 😀 I ❤ Thailand!
Skåål me Chang Thai øl! :D
Skåål me Chang Thai øl! 😀
Cashew Chicken! (uten noe chicken igjen da eg har spist det...)
Cashew Chicken! (uten noe chicken igjen da eg har spist det…)
TukTuk taxi!!
TukTuk taxi!!

Etter å ha spist så gikk til Bare ut, der der fant vi de to himmelske menneskan her!

Seeee kæm vi fant Bare ut!!! :D :D
Seeee kæm vi fant Bare ut!!! 😀 😀
Oss fire i Oslo.... :D
Oss fire i Oslo…. 😀
Frozen Strawberry Daquiri på Hardrock Cafè...macho drink...
Frozen Strawberry Daquiri på Hardrock Cafè…macho drink…
Daquiri på jakka? På kjolen? Ikke så nøye, den va gooo
Daquiri på jakka? På kjolen? Ikke så nøye, den va gooo
For det var kjærlighet! :D :D
For det var kjærlighet! 😀 😀
Brainfreeeze....
Brainfreeeze….

Vi havna no etter å valsa litt hit og litt dit og vurdert kø her og kø der, på Barefly! goe drinka og grei musikk, og ikke minst en bås me sitteplass til oss 4!!

Meg, Iselin og Thorgeir! :D For det er kjærlighet! :D
Meg, Iselin og Thorgeir! 😀 For det er kjærlighet! 😀
Iselina, Thorgeir og Irene! :D
Iselina, Thorgeir og Irene! 😀
Meg, Thorgeir og Irene! :D
Meg, Thorgeir og Irene! 😀
Kvelden ble avslutta på Max me hamburger og gomle gomle Mozzrella sticks!!
Kvelden ble avslutta på Max me hamburger og gomle gomle Mozzrella sticks!!
Legg igjen en kommentar

