Publisert i Heilt vanlige daga

Jamaican streetfood Buzzador

Igjen ble jeg valgt ut til å Buzze noe spiselig gjennom Buzzador. Veldig glad for alle de nye tingene vi får prøvd her hjemme. Mye ville vi nok ikke kjøpt i utgangspunktet, så er dermed ekstra glad for å få prøvd de. Noen av tingene blir nye favoritter andre er det greit å ha prøvd men det blir med det.

Denne gangen fikk jeg prøve Jamaican jerk, i serien med streetfood fra Santa Maria. Først fikk jeg en pakke fra buzzador, men den var ikke komplett, det manglet kokos/pepper tortillaene og i stedet fulgte det med en lemonchutney til laks. 

Super kundeservice av santa Maria som fanget opp på Instagram at jeg fikk feil, så de sendte likesågodt en komplet pakke til meg! Stor Tommel opp for Santa Maria!
Mannen og storungen var veldig fornøyd med maten! Tortillaene og mangosausen ble i søteste laget for min smak.. men kyllingen med krydderet på var kjempegodt! Så må nok kjøpe det igjen. 

Spennende smaker var det uansett. 

Som tilbehør hadde vi salat, rømme, tomat og jeg stekte rødløk og gul løk sammen med paprika. 

Lemon chutney’ n får jeg mekke noe annet med en annen gang, men nå er Santa Maria ferdig buzzet for denne gang!!

Legg igjen en kommentar

