Publisert i Heilt vanlige daga

Tester solkrem fra P20 for buzzador

Var så heldig å bli valgt ut til teste solkrem fra P20, gjennom Buzzador, men har ikke så langt vært noe vær til å teste solkremen. Har tatt en tur i solarium. Og sprayen er enkel å påføre, og er ikke klissete. Har delt de små sprayflaskene med andre som jeg vet skal i sola. Nevøen til gubbis er å reiser i Asia og der er det som kjent en del sol. Han fikk en flaske. Mine kusiner skal på tur med kidsa sine så de fikk hver sin flaske..( dattera til hu ene spraya kjolen sin så får snart høre om det går av i vask) 

I fikk jeg muligheten til å teste den på unga, var blå himmel og sol. Og de skal på skolen. Siste mandag dette skoleåret. Fredag er siste skoledag. Denne uka er det mest kos, sykkelturer, litt rydding, og felles kos på fredag. Og om 2 uker tar vi ( jeg og gubbis) også ferie. 3 uker med friiii. Blir danskeferie i sommer, og nord-norsk ferie etter det. Satser på fint vær så får jeg prøvd solkremen masse!! 

#pakke fra #buzzador #buzzadornorge #p20solbeskyttelsebuzz #p20solbeskyttelse Nå skal jeg #teste #solkrem #sunscreen 

Legg igjen en kommentar

